juliaperdsjo.blogg.se

...one year in United States of Amerika

Matglad dag!

Kategori: Allmänt

Koncentration på högsta nivå. Pyssel för hela slanten!
 
Idag spenderade jag några timmar på ett gigantiskt köpcentret ca 10 min ifrån där jag bor. Blev bara två tröjor men fina är dom! Sedan hämtade jag kidsen vid bussen, hoppade in i bilen och åkte till McDonalds. Efter det var det tid för Boy Scouts, så Kevin tog pojkarna, Nichole var på träning och Jennifer jobbade. Dettà gjorde att jag hade huset för mig själv en stund. När alla kommit hem beställde vi hem lite pizza, åt godis och pratade i några timmar. Det har väl kanske inte varit den bästa dagen om man tänker matmässigt så det är tur att det står barn mot föräldrar/nannys-match på schemat imon då! 
 

Kommentarer

  • Anna Svalander säger:

    Såg på FB att du är i USA. Kul med en blogg!
    Är något av ett USA-freak så här ska följas ;)

    2012-11-17 | 10:52:48
    Bloggadress: http://svalander.blogg.se
  • Julia Perdsjö säger:

    Ja precis! Ja jag hoppas att det blir nått kul att läsa iaf:) haha ja men då så! Kul att du läser.! Hoppas allt är bra med dig!

    2012-11-19 | 01:48:54
    Bloggadress: http://juliaperdsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: