juliaperdsjo.blogg.se

...one year in United States of Amerika

One week anniversary!

Kategori: Allmänt

 
Idag är det en vecka sedan jag kom till familjen. Allt känns hur bra som helst. Veckan som har gått har varit tuff, slitsam och förvirrande men samtidigt en av de bästa veckorna nånsin! Jag har lärt känna en riktigt go familj som har bra värderingar och en otrolig givmildhet. 
Under veckan har vi gått igenom hur barnens schema ser ut, åkt runt på olika aktiviteter, lärtkänna varandra, pratat, lekt, spelat basket, shoppat och kört bil. idag har vi "övningskört",  att lära känna bilen, hitta till alla ställen och lära mig att köra som en amerikan, i tre dagar och ikväll sa Kevin att jag från och med nu själv får köra och använda bilen själv när jag vill:) 
 
 
 
Basketmatch på g! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: