juliaperdsjo.blogg.se

...one year in United States of Amerika

Traffa familjen for forsta gagen

Kategori: Allmänt

Jag och kidsen, Robert, Matthew och Nichole, forsta kvallen tillsammans.
 
Jag traffade hela familjen pa en parkering i Oakdale, dar bussen hade slappt av mig och tre au pairer till. Dom gick direkt fram till mig en och en och gav mig en stor kram och halsade mig valkommen! Redan dar kandes allt jatte bra! Sedan satte vi oss i bilen och akte for att ata lunch pa Carlifionien Pizza. Barnen var lite tysta i borjan men jag fragade pa och foraldrarna pratade sa efter bara 15 min pratade dom pa som vanligt.
Efter det akte vi hem och barnen visade mig huset. Det ar ett valdrigt amerikanskt hus och det ar ett jatte vackert omrade dom bor i med manga stora fina gamla hus och gigantiska trad. Pa kvallen hade Nichole "girlscout". Dom skulle vara nere pa stranden och titta pa stjarnorna. Sa hela familjen satte sig i bilen och foljde med. Allt som allt sa kandes fortsta dagen riktigt riktigt bra och jag visste att jag hade ett fantastiskt ar framfor mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: