juliaperdsjo.blogg.se

...one year in United States of Amerika

7månader!!

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit i USA i hela sju månader och det har definitivt varit dom svåraste, jobbigaste, roligaste och mest spännande sju månaderna i mitt liv. Det kanske låter klyschit när man säger det men det är verkligen så det känns. Känslomässigt har det varit en bergodalbana men jag skulle aldrig byta ut det här året mot nått. Jag har vuxit som människa på så många olika sätt och minnena och erfarenheterna jag bär med mig härifrån är ovärderliga! Så ja, nu är det bara 5månader kvar och jag har planer på att göra dom till dom bästa!! :D
 
 

Kommentarer

  • Carina Perdsjö säger:

    That's my girl !!! Är sååå imponerad av hur du har klarat av och hanterat många nya situationer du har ställts inför! Vi ses om några veckor ... Längtar :) kram mamma

    Svar: Men gosedeeejj, tack mamma! Ja det gör vi, längtar ihjäl mig efter min mammaaaa! Puss!!
    Julia Perdsjö

    2013-06-06 | 11:33:43

Kommentera inlägget här: