juliaperdsjo.blogg.se

...one year in United States of Amerika

Fina lilla farmor

Kategori: Allmänt

Idag fanns hjärtat och tankarna hemma i Sverige hos familjen som idag sa farväl till vår älskade farmor. Ännu en begravning och ännu en stund där jag av hela mitt hjärta hade velat kunna trösta och vara omsluten av familj och vänner. Jag tror dock att det finns en mening med detta. På nått sätt är det meningen att jag ska gå igenom detta och kanske kan jag på något sätt hjälpa och trösta på andra sätt, en annan stund där det betyder mer.
Iaf så känns det gott att veta att familjen har varandra och att farmor nu är glad och lycklig över att vara hemma hos sin far i himlen. Hon sitter nog där uppe och sjunger sina glädjens sånger, spelar gitarr och har härliga samtal tillsammans med farfar och Emil. Ja så trots att det just nu känns tomt och tungt så vet jag att hon e lycklig och att hon tittar tills oss då och då. 
Vi ska ses igen farmor, älskar dig!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: