juliaperdsjo.blogg.se

...one year in United States of Amerika

Mets vs Phillie

Kategori: Allmänt

Idag åkte jag, Kevin och kidsen till min och pojkarnas första baseball match! Jag hade inte speciellt höga förväntningar på matchen då baseball definitivt är den tråkigaste sporten nånsin men jag kunde bara inte säga nej när jag blir erbjuden att följa med. Och oj va fel jag hade. Det var fantastiskt roligt! Inte nog med att vi hade bra platser, strålande sol, det vinnande laget och bästa sällskapet utan Kevin fångade även en av "flyball"arna! Och enligt Kevin händer detta inte. Han har varit på otaliga matcher och aldrig varit i närheten av en boll så självklart gjorde detta upplevelsen lite extra rolig! Jag har sagt det förut men måste säga det igen, jag är otroligt lyckligt lottad som får uppleva ett år i staterna tillsammans med denna fantastiska familj! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: