juliaperdsjo.blogg.se

...one year in United States of Amerika

Hösten

Kategori: Allmänt

Nu har hösten kommit till East Setauket, så för första gången på flera månader fick det bli både tröja och jacka idag. Tycker dock att det är ganska mysigt när man måste börja ta på sig lite jackor och sköna halsdukar så inget mig emot. Jag kan till och med sträcka mig så långt att jag kände att jag ville fira hösten lite så det gjordes genom att ta med Petey ut och leka bland löven på baksidan i några timmar.
På eftermiddagen tog jag med mig pojkarna och åkte och kollade på Nicoles skollag som spelade fotbollsmatch. Det var galet kallt men dom vann med 2-1 och det är alltid roligt att se henne spela. 
Annars rullar livet på som vanlig förutom att vi alla börjar förbereda oss inför halloween som kommer upp snart. Därför går allas tankegångar till utklädander, dekorationer och pumpaplockning som vi ska göra nu på lördag. 
Riktigt skoj!!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: