juliaperdsjo.blogg.se

...one year in United States of Amerika

Go höstdag

Kategori: Allmänt

Idag var det en fantastiskt vacker höstdag och vad som började som en väldigt seg dag blev en färgstark och mysig en. Nicole kom hem sent på grund av en fotbollsmatch så jag hade bara pojkarna under dagen. Vi började med läxor för att sen måla under en lång stund. Undertiden fick jag en teckning med en lång text på av Robert. Där berättade han om dom två första dagarna jag var här och sen om hur tacksam han är över allt jag har lärt honom och all fotboll vi spelat tillsammans. Sen avslutar han sitt lilla brev med att säga "jag vill inte att du ska åka, det gör mig ledsen, men jag förstår att du saknar dig familj i Sverige och din familj saknar dig så därför är nog tiden inne". Jag började gråta när jag läste det och han kom fram till mig och gav mig en lång kram. Jag vågar inte tänka på dagen jag måste säga hej då till minl illa pojk. Jag och Robert har gått igenom så sjukt mycket tillsammans så lite speciellt blir det att säga hejdå till honom. 
 
Efter några timmar med målning gick vi ut och hoppade i lövhögarna och spelade fotboll tills det blev mörkt. Kvällen spenderades i soffan tittandes på film tillsammans med Jennifer.
Ett mysigt avslut på dagen! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: