juliaperdsjo.blogg.se

...one year in United States of Amerika

Bio- egentid

Kategori: Allmänt

I går började dagen som vanligt, dvs att väcka kidsen, ta fram deras kläder och sen fixa i ordning deras frukost. Skillnaden idag var att jag inte behövde göra deras lunch, då dom förra veckan började med att få köpa lunch på fredagar. Det är roligt att se hur en sån liten grej kan göra pojkarna på så glatt humör! Sen så var både Kevin och Jennifer hemma också. När det var dags att gå till bussen sa Kevin att han kunde ta barnen så jag kunde hinna med mitt spinningpass på gymmet. Så jag tog mina saker och åkte iväg. Det tar väl cirka 15 minuter att åka dit ungefär. Passet var helt galet jobbigt men sjukt kul! Gymmet är riktigt fräsht och massor med trevligt folk. Efteråt åkte jag hem för att ta hand om barnens tvätt. På kvällen hade Nicole sina girl scouts och några föräldrar här på pizza och cupcakes så då passade jag på och fråga om jag fick låna bilen och åka på bio. Dom behövde dock minivanen men jag fick ta Jeepen. Jag hade aldrig kört den förut och inte någon annan au Pair innan mig heller men Kevin sa att han litade på mig såpass att jag fick ta den. Så snällt! Så jag hoppade in i den Och åkte till starbucks, drack te och kollade på ett avsnitt av julkalendern innan jag åkte vidare till biografen. Såg Twilight -breaking dawn part 2. Riktigt go film asså!!! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: