juliaperdsjo.blogg.se

...one year in United States of Amerika

Granarna

Kategori: Allmänt

Något är fel på min blogg så kan bara ladda upp en vanlig bild ibland och alltid bilder som är tagna genom instagram. Bloggens tekniker ska tydligen jobba på problemet men det verkar inte funka. Så tills vidare så kan jag bara lägga upp bilder genom instagram.. hoppas att det är okej ändå. Och eftersom jag inte har bloggar på ett tag så kommer här några inlägg på vad jag gjort dom senaste dagarna. 
 
Förra lördagen åkte jag och familjen och köpte granar. En stor och en "liten". Vi åkte till vad man kan säga är en liten marknad där som säljer ekologiska varor och hembakta äpplepajer mm. Där hade dom även ett gigantiskt fält med hundratals granar att välja mellan. Kevin och barnen hade varnat mig att vi skulle vara där i timmar, då Jennifer tydligen är ganska så noga med vad hon tar hem för några, men jag måste ändå säga att det gick riktigt fort så det var tydligt att dom inte hade shoppat gran med min mamma;) 
Efteråt åkte vi hem och drack varmchoklad, lyssna på julmusik och pyntade. Hjälpte även Robert och Matthew att pynta deras lilla plastgran. Riktigt fin blev den och granarna när nere, om jag får säga det själv, ser ut som riktiga Disneygranar!! Så efter denna dagen så har absolut julstämningen kommit till East Setauket. 
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: