juliaperdsjo.blogg.se

...one year in United States of Amerika

Kaos!

Kategori: Allmänt

Idag sov jag tills jag vaknade, så himla skönt! Har nästan alltid nått så gör aldrig det längre. När jag gick ner såg jag att det var kaos. Jennifer hade massor att göra inför att pojkarna skulle iväg på kalas så jag hjälpte henne lite. Gav Matthew frukost, hämtade deras kläder, plockade ur och i diskmaskinen och lite sådär. Sen gjorde jag min egna frukost och gick upp på mitt rum.
Vid 12 tiden åkte jag, Nicole och Kevin till köpcentret för att göra lite ärenden. Har nog aldrig sett så mycket folk och så långa köer i hela mitt liV. Det va totalt kaos! Så vi var bara där i två timmar sen orkade vi inte mer, haha. Med jag gick iaf bytt min ring som jag hade köpt och fick köpt två nagellack.
Väl hemma, efter att lyckats snirkla oss ur bilköerna åt vi lite lunch. Ikväll tror jag att vi ska ut och äta så det blir mysigt. Funderar på att ta en liten tripp till New York imon men får se då Jennifers föräldrar kommer. Mår iaf bra och hoppas på snö imon så man kan få ha lite snöbollskrig med kidsen. :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: