juliaperdsjo.blogg.se

...one year in United States of Amerika

Bästavårvädretunderbartälskardet

Kategori: Allmänt

Gårdagen spenderades tillsammans men både gamla och nya vänner. Jag, Anna (från Polen) och Sarah (från Australien) åkte och åt lunch på Cheesecake Faktory tillsammans med två nya danska tjejer, Ida och Amelie. Ida hade jag träffat på förra au Pair-mötet och vi fann varandra direkt. Amelie hade jag inte träffat förut men hon var riktigt go hon med. Alltid kul att träffa nya tjejer! Så det blev lunch och sen lite shopping på det. För mig blev det en klocka som jag tittat på hur länge som helst, så det var skoj! 
Eftermiddagen bestod av världens bästa efterrätt/snacks, Frosen Yoghurt. För er som inte vet vad det är så är det kall yoghurt i massa olika smaker och så kan man välja precis vilken topping man vill ha till det. Min favoritcombo är mörk choklad-yoghurt toppat med färska bär och kokos. Det är himmelskt gott!! Jag har aldrig sett nått sånt ställe i Sverige så när jag kommer hem ska jag öppna ett!! 
Därefter blev det bio och sen lite god thaimat på det. Kort och gott var det en riktigt rolig dag med fantastiskt sköna människor, precis vad jag behövde! :)
 
Just nu sitter jag i solen på altanen i 18graders värme, lyssnar på go musik och är såå tacksam över livet! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: