juliaperdsjo.blogg.se

...one year in United States of Amerika

Happy Valentine's Day!!

Kategori: Allmänt

 
Min Alla Hjärtans Dag startade med att pojkarna springer fram till mig och säger "Happy Valentine's day Julia!!!" Sen får jag och Nicole (här är det tydligen bara tjejerna som uppvaktas) gå ner tillsammans och på bordet står det en stor nalle, massor med choklad och massa fina teckningar till oss. Så fantastiskt sött va det! Sen fortsatte dagen som vanligt, förutom att jag la i en liten hjärtformad lapp i pojkarnas matlådor. Jag skrev att jag önskade dom en glad alla hjärtans dag och att jag älskade dom. (Ni skulle sett vilka leenden jag fick när dom kom hem ifrån skolan och hade sett lapparna). 
Under dagen barnen var i skolan åkte jag och köpte Svensk tacos. Det smakade inte hundra som det gör hemma men nästan iaf, såååå gott! När pojkarna (Nicole var borta under hela dagen) liksom hem igen gjorde vi läxor och åt som vanligt och sen åkte vi iväg på min överraskning som jag hade för dom. Robert älskar Starbucks så vi åkte dit och så fick han välja precis vad han ville och sen åkte vi vidare till Wild Berry (ett frozen yogurt ställe) som Matthew älskar och så fick han välja nått. En mycket uppskattad utflykt! :) 
När vi kom hem igen var det lite snacks, Wii och läggdags för pojkarna. Jennifer och Kevin var iväg på Alla Hjärtans Dag-dejt så jag satt barnvakt. Vid 9tiden kom Nicole hem. Hon hade varit och spelat basketmatch och vunnit, tydligen sjukt viktig match, så hon var helt ifrån sig och pratade och skrattade massor. Alltid lika mysigt att få lite egentid tillsammans med henne. 
Återigen en riktigt go och mysig dag! Godnatt:) 
 
Min alla hjärtans dag-dejt, två fantastiskt söta gentlemän som uppvaktade med allt ifrån gossedjur, choklad och teckningar! 
 
Från igår, gör iordning Alla hjärtans dag-gåvor till klasskamrater och lärare.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: