juliaperdsjo.blogg.se

...one year in United States of Amerika

En liten uppdatering

Kategori: Allmänt

De senaste dagarna har jag äntligen kunnat komma igång med träningen igen, så skönt! Gymmet heter World Gym och finns lite överallt runt i världen. Det finns massor med konditionsmaskiner, styrkemaskiner, 3 lokaler för pass, ett spinngrum, både inomhus- och utomhusbanor för tennis, en inomhus- och en utomhus pool, en jaccuzzi, bastu, helt nyrenoverade omklädningsrum med egna duschar, ett stort café mm. Det är alltid fräscht och massor med härligt folk! Absolut bästa gymmet jag varit på! :) 
 
Annars har dagarna flytit på som vanligt. Imorgon ska jag gå på musikalen Chicago tillsammans med Jennfier på Broadway i New York. Det ska bli riktigt roligt! Jätte kul att gå med Jennifer också då vi inte har spenderat så mycket tid bara hon och jag. 
 
Det går bra med pojkarna och det är fantastiskt att se hur dom utvecklas i sina två helt olika personligheter. Jag lär mig massor för varje dag som går, om hur dom fungerar och hur jag ska hantera dem i olika situationer. 
Det känns även riktigt bra med Nicole. Det har varit svårt i början att få kontakt med henne men det går bättre och bättre. Det känns nu som att hon litar på mig och att hon släpper in mig mer och mer. Hon är verkligen en fantastisk tjej och det känns så roligt att jag får se henne utvecklas och växa som person. 
 
Föresten, Tack världens bästa familj för alla brev och paket jag fått under tiden jag varit här. Det känns alltid så gott att få någonting hemifrån, oavsett om det är godis, bilder, fina ord eller en enkel hälsning.
Jag saknar er massor och älskar er alla! 
Tack snälla! 
 
 

Kommentarer

  • Carina säger:

    Så stolt över dej ! Saknar dej älskade Julia ! Choklad och gym är ok :)

    2013-01-04 | 17:19:07
  • Oscar säger:

    Önskar att jag kunde säga detsamma, dvs "kommit igång med träningen" men det ska bli bättring nu! Både jag och Elina ska nu sträva efter att iaf komma närmare "giftasformen", så på film ifrån bröllopet här om dagen... NICE! Alma tränar dock för fullt, trivs nu allt bättre i sin egna svarta racerbil, lägger dock oftast i backen än så länge och tycker allra bäst om när någon puttar på :) Du e grym sis! Kramar från oss!

    2013-01-07 | 11:30:54

Kommentera inlägget här: