juliaperdsjo.blogg.se

...one year in United States of Amerika

Tillägnat Mommo och Moffe

Kategori: Allmänt

Jag skulle vilja tillägna detta inlägg till världens bästa mormor och morfar.
Jag vill tacka er för allt ni har gjort för mig, för allt ni gör och för allt jag vet ni kommer att göra. Ni betyder så mycket för mig och bättre morföräldrar får man leta efter. Jag vet att mitt beslut att åka hit till USA, ett år, inte har varit lätt för er och det gör mig ledsen att göra så mot er.. Trots detta så vet jag att ni stöttar mig till 100% och att ni är glada för min skull och unnar mig detta. Att mormor dessutom har lagt ner sin själ i och kämpat och kämpat för att lära sig sin iPad för att hon och morfar ska kunna hålla kontakten med mig betyder allt! Jag älskar också att ni läser min blogg så religiös och att om någon annan i familjen inte läst det senaste inlägget så läser min älskade mormor bloggen högt för dem vare sig det vill eller inte, haha! 
 
Så än en gång, tack för att ni är ni och tack för att ni finns. 
Ni ska också veta att trots att det skiljer tusentals mil emellan oss just nu så finns ni alltid i mitt hjärta! 
Jag älskar er! 
 

Kommentarer

  • Oscar säger:

    Ja... Vad ska man säga efter det där... Kan inte göra annat än att hålla med. Fint skrivet och helt rätt!

    2013-01-24 | 09:26:11

Kommentera inlägget här: