juliaperdsjo.blogg.se

...one year in United States of Amerika

Water fight!!

Kategori: Allmänt

Idag, precis som dom senaste dagarna så har temperaturen legat på 35 grader! Det är verkligen löjligt varmt och eftersom Long Island är omringat av vatten blir luften så fuktig så det känns verkligen
som man går runt i en ångbastu!
Men jag gillar't!!
Idag startade jag dagen med frulle och en billek tillsammans med Kevin och pojkarna på altanen. Leken går ut på att man får olika poäng för olika färger på bilar man ser. Kanske inte den roligaste leken nånsin men det håller pojkarna sysselsatta och underhållna ett tag iaf. Vid 11 tiden följde jag med Jennifer för titta på Nicoles fotbollsmatch. Jag kan säga att brännan man fick efter det var sådär snygg..
När vi kom hem skulle familjen iväg och äta men jag blev upphämtad av Ida istället och vi spenderade eftermiddagen med lunch och tjejsnack i Port Jeff. När jag kom hem på kvällen var tanken att vi skulle äta middag ihop men det blev en familje-fotbollsmatch på baksidan istället, som i sin tur resulterade i ett spontant tvåtimmars vattenkrig mellan mig och kidsen! Barnen vann och jag drunknade i prensip men galet roligt va det! 
 
Livet e gott:) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: