juliaperdsjo.blogg.se

...one year in United States of Amerika

Födelseda'!!!

Kategori: Allmänt

 
Vill börja med att TACKA ALLA som grattade mig under min lilla dag! 
Ni gjorde den fantastisk! 
 
Dagen började med två stora kramar från två underbara småpojkar och när jag kom ner köket möttes jag av massor med teckningar, kort, fina dekorationer och en New York Rangers-tröja hängandes på en stol.  En fantastisk present från min älskade bonusfamilj!! 
Efter att ha lämnat barnen vid bussen hade jag lite härlig "grattispåminegnafödelsedags-egentid" och åkte därför till gymmet och körde en stund för att sen åka hem och unna mig en megastor skål med popcorn och lite dipp till det! Efter några Skype-dejter, vikning av tvätt och lite jobb åkte jag och familjen (minus Kevin) till restaurangen Mario's och åt middag. Pojkarna är inte vana att vara uppe så här sent på en fredag så det blev många doggibags med hem och två halvt sovande pojkar. (Jag åt förövrigt mario's Skillet med ris, räkor och vitlössmör. Helt galet gott!) Väl hemma igen vaknade kidsen till och jag fick en sång och födelsedagstårta i choklad! 
Allt som allt var det en riktigt go födelsedag, som jag alltid kommer att minnas! 
 
 
Dagens första tårta
 
Igen, tack snälla för alla gratulationer! 
 

Kommentarer

  • Carina säger:

    Because you're really worth it ljuvliga Julia

    Svar: Naaaw tack :)
    Julia Perdsjö

    2013-03-16 | 10:00:07

Kommentera inlägget här: