juliaperdsjo.blogg.se

...one year in United States of Amerika

Senaste veckan

Kategori: Allmänt

Här är en liten uppdatering på vad som har hänt det senaste dagarna :)
 
I söndags åkte jag till New York och träffade Fredrik. Vädret var fantastiskt fint men det är alltid kallare i NYC så det var lite orutinerat av mig att bara ha shorts. Och därför blev dom sista timmarna sjukt kalla men med trevligt sällskap och promenad i världens bästa stad så var det en riktigt härlig dag ändå!
 
På måndagskvällen hade jag dejt med Sarah på Cheesecake Faktory. Det blev en riktigt god sallad och världens största, mest fetaste och chokladigaste 7 layer cake jag nånsin ätit till efterrätt! 
 
 
I tisdags fick Petey sitt första bad hemma hos oss. Det var inte jätte uppskattat av honom och Kevin blev nog blötare än Petey men nu är han en upplevelse rikare och luktar honung och vanilj!
 
 
I onsdags spelade Rangers sin fjärde match mot Washington Capitals. Det var en måste-match så jag och Robert ville vara på den säkra sidan och tog på oss våra Rangerströjor för största stöd. Sen bäddade vi ner oss på golvet framför teven med popcorn, filtar, en Petey och kollade på hela matchen. Robert släppte aldrig teven med blicken och det var en riktigt spännande och mysig timme tillsammans med min lille pöjk! :) 
 
 
Annars flyter dagarna på som vanligt men snart blir det båtcruise och besök av Lalle och Kristin, läääängtar!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: